poniedziałek, 10 marca 2014

Rozładowane akumulatory w laptopach

Hejo, dawno nic nie napisałem na łamach tego bloga, najwyższy czas nadrobić zaległości. Przydarzyła mi się dzisiaj wkurzająca sytuacja – bateria w moim laptopie zepsuła się. Kompletnie. Laptop nie podłączony do prądu trzyma na naładowanej baterii maksymalnie minuty. To skłoniło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Powszechnie wiadomo, iż wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się rozładuje, należy wtedy taki sprzęt naładować. Po kilku latach (najczęściej 2-3) baterie kompletnie traci swoją pojemność. Istnieje kilka sposobów, aby tego uniknąć. Wyjmować baterię zawsze, gdy jest już w pełni naładowana i kontynuować pracę na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest do połowy rozładowana, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Te czynności przedłużą życie waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Co zrobić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Warto rzucić okiem także na Naprawa laptopów Rybnik Na temat Naprawa laptopów Rybnik to też niezłe info Znazlazłem także Naprawa laptopów Rybnik Znazlazłem także Naprawa laptopów Rybnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz